Deníček 2007

14. srpna 2007 v 18:08 | Delfínek |  Tábory
BARTOŠOVICE FEST 2006+1
Sobota 14.7.2007 :
Sešly jsme se v 7,45 hodin na parkovišti u zimního stadionu a odjely se Šídlem a Daisy za ostatními na tábor. Tam jsme se naobědvaly a postavily si stany. Když jsme se zabydlely, šly jsme se všechny koupat na Zemajdu. Skautky pak připravovaly vystoupení pro světluchy, které měly zatím na programu menší hry... Světlušky začínaly svoji celotáborovku Silvestrem, který byl právě dnes večer, a tak jsme měly oslavu v čajovně. Na závěr dne byl slavnostní přípitek a den byl ukončen večerkou...
Neděle 15.7.2007 :
Vedoucí dne : Šídlo
Služba : Melouni
Heslo : Neházej všechno do jednoho pytle, nezdvihneš ho!
Budíček by l v osm hodin.K snídani byly buchty a čaj. Po vydatné snídani a ranním nástupu jsme dodělávaly věci v tábořišti.Když jsme to úspěšně dodělaly, šly jsme se osvěžit do Orlice a byla mše. Potom byl oběd ( nudličková polévka a knedlo, zelo, vepřo ) a polední klid. Pak jsme šly k Brodu na naši první celotáborovku. Byla to vodní hra motivovaná Metallicou. Běhaly jsme přes řeku pro kamínky a když na něm byl bílý papírek, dostaly jsme hlavolam, který jsme musely vyluštit. Vyhrály BLACK DRAGONI! V táboře na nás čekal Tomáš Holub a vyprávěl nám příběhy ze svého působení u vojáků. Potom byla večeře (mozeček) a večerní nástup v kostýmech. Pak jsme shrabaly louku a zalezly do spacáčků...
Pondělí 16.7.2007
Vedoucí dne : Daisy
Služba : Ananasové
Heslo : Mezi začátkem a koncem je vždy střed.
Den začal budíčkem, rozcvičkou a Orlicí. Po snídani a nástupu jsme šly hrabat louku a dělat dřevo na táborák. Potom jsme šly hrát se světluchama Afriku. Sbíraly jsme kousíčky africké mapy a musely jsme ji složit a nalepit na papír. Po hře jsme se šly všechny vykoupat do Orlice. V jednu hodinu byl oběd ( žampionová polévka a rizoto ). Když skončil polední klid, šly jsme hrát CTH. Byla zaměřená na vážnou hudbu. Musely jsme si zapamatovávat obličeje, tvorbu a různé informace o hudebních skladatelích. Vyhrály BLACK DRAGONI! Potom byla svačina a přijeli ministranti... :( Hrály jsme proti nim fotbal.Po večeři (buřtguláš) byl cenzurovaný táborák a pak jsme šly spát.
Úterý 17.7. 2007
Vedoucí dne : Sojka
Služba : Rajčata
Heslo : Nevíš, kdo je tvým přítelem, dokud se s tebou neprolomí led
Ráno jsme šly na rozcvičku a do Orlice. Dopoledne jsme vyrazily se Šídlem za Pěticestí, kde si Šídlíčko nasbírala borůvky... Tam jsme vymýšlely motivačku pro světluchy. Pak jsme šly do Orlice a přijela nám Sluna! :) Po obědě ( brambory a karbanátek ) jsme měly CTH na hudební žánr Reggae. Měly jsme dělat zákony, tresty, vlajku, znak, vor a obhajobu pro naši vymyšlenou zemi v Africe. Vyhrály ATACK. Potom jsme šly zas hrabat seno, na večeři i nástup. Byla ještě motivačka pro světluchy a pak jsme šly spát.
Středa 20.7.2007
Vedoucí dne : Bliky
Služba : Okurky
Heslo : Žádná píseň není tak dlouhá, aby jí nebylo konce...
Dnes jsme vstávaly o půl osmé a nešly jsme do Orlice ani na rozcvičku, protože ráno pršelo. Dopoledne jsme se učily azimut. Potom jsme vymýšlely hru pro světluchy a měly jsme program o mušli na duchovno a trénovaly jsme softball. Byl hodně prodloužený poledňák, protože Šídlíčko připravovala CTH a doprovázel nás odle jejích sov nějakej voříšek, ze kterého se nakonec vyklubal bernardýn... :) Měly jsme chodit podle azimutů a sebrat hudební nástroje. Druhá část hry byly šifry a ve třetí části jsme se musely učit tance blues.. Vyhrály Black Dragon. Po večeři byl táborák a noční hra motivovaná Elvisem Preslym. Musely jsme získat podpisy tří bodyguardů, dvou manažerů a nakonec i Elvise. Byla to skvělá hra! Vyhrály ji BLACK DRAGONI! Potom jsme už šly všechny spát...
Čtvrtek 19.7.2007
Vedoucí dne :Sluna
Služba : Hrušky
Ráno byla mše, nástup a snídaně (chleby a KAKAO) Šly jsme připravit šipkovanou pro světlušky. Po svačině jsme musely předvádět Blues. Pak byl oběd, poledňák a CTH motivovaná Nirvanou. Nejdřív jsme odpovídaly na oázky, za které jsme dostaly mapu a chodily jsme pro papírky po okolí, na kterých byly napsány věci, které měl Kurt Cobain poblíž sebe, když ho našli mrtvého. Pak jsme vymýšlely scénky o tom, jak Kurt zemřel. Tato hra skončila nerozhodně. Po nástupu jsme šly do Orlice a spát...
Pátek 20.7.2007
Vedoucí dne : Terka
Služba : Melouni
Dopoledne jsme se venovaly stezkám a hrály jse Afriku na hygienu. Potom jsme hrály soft, šly jsme do Orlice a na oběd (brambory a maso). Po poledňáku byla CTH na underground. Vytvářely jsme texty písní a zpívaly jsme před ostatníma. Vyhrály ATACK. Pak si pro nás světluchy přiravily hru, ketrá krachla, protože je popíchaly vosy... Po večeři jsme střílely ze vzduchovky, povídaly si a šly spát.
Sobota 21.7.2007
Vedoucí dne : Ryba
Služba : Ananasové
Dneska odjely Šídlo se Slunou na svatbu. Dopoledne jsme měly půl dne sledovat přírodu kvůli stezce... Po obědě byla CTH na PUNK... Každý z družiny běžel na určité místo, kde byl text písničky American Idiot od Green day. Tu jsme musely zašifrovat do určité šifry a běžet do tábora, kde byla připravená opičí dráha. Vyhrály BLACK DRAGONI. Po večeři jsme si zahrály soft a šly spát.
Čtvrtek 19.7.2007
Neděle 22.7.2007
Vedoucí dne : Šídlo
Služba : Rajčata
Ráno, hned po snídani a nástupu jsme šly do Bartošovic na mši. Nevěřící šly zpátky s Nitkou. Po obědě přijeli rodiče a každý měl svůj program... A bohužel nám odjela Lucie. Potom byly knedlíky s vajíčkem a šly jsme hrát lakros. Šly jsme do Orlice a do spacáků...
Pondělí 23.7.2007
Dnes jsme se vypravily na celodenní výlet. Skautky, ketré měla pas šly do Polska a zbytek na Pastviny. Bylo to výborný! Šly jsme přes Bartošky, naproti táboru a do Českých Petrovic zpět do Česka... Po večeři jsme šly spát...
Úterý 24.7.2007
Dopoledne jsme měly na programu se Slunou měření různých vzdáleností a se Šídlem uzly. Hrály jsme taky Afriku. Byly jsme zvěř, která si měla opatřit potravu a kradly jsme si navzájem lístky podle hodnoty, kterou jsme měly určenou. Po obědě a poledňáku byla CTH an TECHNO. Běhaly jsme do kruhu a sbíraly decibely. Vyhrály ATACK. Pak jsme připravovaly pohádku Anděl Páně k táboráku. Po večeři byl poslední táborák...
Středa 25.7.2007
Ráno nás vzbudila písnička Já mám koně... :) Po snídani a nástupu jsme měly CTH na FOLK. Měly jsme vytvořit vystoupení na písničku Ladovská zima od J. Nohavici. Skončila nerozhodně. Pak byl oběd, poledňák a další CTH. Šly jsme na pěticestí a chodily jsme po stanovištích a plnily úkoly. Vyhrály ATACK. Potom jsme tancovaly a přijela Píro. Večer byl slibák a ze světlušek se staly skautky juniorky... :)
Čtvrtek 26.7.2007
Dopoledne jsme bouraly celý tábor. Po obědě jsme měly závěrečnou CTH na BEATLES. Běhaly jsme podle mapy po okolí a plnily úkoly. (dojít do půl minuty poslepu po zvukách za petrou, konference v aj, chytání ringa an větev, hledání ringa a házení šišek do stromů). Na každém úkolu jsme podle uvážení vsázely své fanoušky. Večer v čajovně nám vyhodnotily celou CTH a vyhrály BLACK DRAGONI!!!!!!! :) Chvíli jsme si ještě povídaly a pak jsme šly spát do teepee nebo pod širák...
Pátek 27.7.2007
Ráno nás vzbudilo vycházející sluníčko. Dobalily jsme zbytek věcí a rozbouraly jsme zbytek tábora. Když už bylo všechno hotové, přijel autobus, a tak nám skončil tábor BARTOŠOVICE FEST 2006+1.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.